Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Logo - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Starszy specjalista w Dziale ds. Osób Niepełnosprawnych

Jednostka ogłaszająca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2011-10-05
Termin składania dokumentów
2011-10-11
Wymagane wykształcenie
5) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku starszego Specjalisty z min. 5-letnim stażem pracy
Wymagania związane ze stanowiskiem
Niezbędne wymagania od kandydatów: 1) obywatelstwo polskie 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych 3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) nieposzlakowana opinia 5) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku starszego Specjalisty z min. 5-letnim stażem pracy 6) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, kpa oraz ustawy o samorządzie powiatowym 7) znajomość podstawowych programów komputerowych. Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1) doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w instytucji samorządowej (min. 5 lat) 2) zdolność analitycznego myślenia 3) odporność na stres 4) samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków
Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dofinansowania ze środków PFRON do likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się dla osób niepełnosprawnych a w szczególności: - przyjmowanie wniosków - przygotowywanie umów w tym zakresie - prowadzenie dokumentacji przyznanego dofinansowania - kontrola realizacji umów Opracowywanie wymaganej sprawozdawczości bądź informacji dotyczących zakresu prowadzonych spraw.
Wymagane dokumenty
1)oferta z wnioskiem o zatrudnienie 2)list motywacyjny 3)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej PCPR w Lublinie – http://www.pcpr.ebip.lublin.pl/ 4)CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej 5)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 6)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych 7)kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy 8)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje 9)kopia dowodu osobistego 10)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego 11)dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Miejsce składania dokumentów
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Uwagi
Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1) doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w instytucji samorządowej (min. 5 lat) 2) zdolność analitycznego myślenia 3) odporność na stres 4) samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Łukasz Furtak
Dodano do BIP dnia 05-11-2013 08:24:09