Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Logo - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor w dziale finansowym

Symbol oferty
PC.2.111.1.2022. AŚ
Jednostka ogłaszająca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Okopowa 5 20-022 Lublin
Data ogłoszenia
2022-08-16
Termin składania dokumentów
2022-08-26
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe i staż pracy minimum 1 rok albo wykształcenie wyższe - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) obywatelstwo  polskie;

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych;

3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

5) nieposzlakowana opinia;

6) wykształcenie średnie lub średnie branżowe;

7) minimum 1 rok stażu pracy w jednostkach administracji samorządowej;

7) znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych oraz RODO, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy
w rodzinie, Kodeks postępowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi  do ww. ustaw.

  1. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) preferowane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość,
zarządzanie;

2) umiejętność pracy w zespole;

3) dobra umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;

4) znajomość obsługi pakietu programów MS Office (Word, Excel), Internet;

5) znajomość obsługi programu finansowo - księgowego Vendis;

6) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań, wiedza w zakresie ww. przepisów;

7) umiejętność planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów,
myślenie strategiczne, efektywna komunikacja;

8) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy.

9) umiejętność podejmowania decyzji.

Zakres obowiązków

1) wprowadzanie danych do przelewów w bankowości elektronicznej;

2) wprowadzanie danych do przekazów pocztowych;

3) przygotowywanie wewnętrznych dokumentów księgowych;

4) czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwień korespondencji;

5) prowadzenie ewidencji finansowo- księgowej środków finansowych z PFRON, Kart parkingowych oraz wydatków i dochodów dotyczących rozliczeń między jednostkami z tytułu umieszczenia dzieci w pieczy zastępczej, w tym uzgadnianie i analiza salda na koniec okresów sprawozdawczych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie;

6) sporządzanie zapotrzebowania środków dla Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Lublinie;

7) Stwierdzenie sprawdzenia i zakwalifikowania dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych w ww. rejestrach;

8) Prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań z wykonania procesów gromadzenia środków publicznych i ich rozdysponowania;

9) Stała analiza ww. wydatków w zakresie kwalifikacji budżetowej, kontrolowanie wysokości planu wydatków do faktycznego wykonania;

10) sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych;

11) Prowadzenie egzekucji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie oraz należności stanowiących dochód budżetu Powiatu Lubelskiego oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie;

12) Inwentaryzacja sald wynikających z prowadzonej ewidencji;

13) Prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych;

14) Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w trakcie opracowania projektów planów finansowych oraz sporządzania sprawozdań finansowych;

15) Przygotowanie dokumentów do archiwum;

16) Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej Sekcji Finansowej;

17) Przygotowanie pism, dokumentów z zakresu swoich obowiązków oraz ich parafowanie;

18) Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych w czasie nieobecności starszego inspektora powiatowego w Sekcji Finansowej;

19) Zastępowanie starszego inspektora powiatowego w Sekcji Finansowej w czasie jego nieobecności;

20) Zastępowanie starszego inspektora powiatowego w Sekcji Finansowej w czasie jego nieobecności w zakresie posiadanych uprawnień;

21) Wykonywanie poleceń służbowych Głównego Księgowego nie ujętych w niniejszym zakresie czynności a uzasadnionych potrzebami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie.

22) Bieżące kontrolowanie prawidłowościami wykonania obowiązków wynikających z posiadanego zakresu czynności.

Wymagane dokumenty

1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;

2) list motywacyjny;

3) życiorys (CV);

4) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej bip Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie oraz w Sekretariacie PCPR w Lublinie;

5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) podpisane oświadczenie  o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;

8) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub dokumenty potwierdzające
posiadany staż pracy;

10) kopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;

11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;

12) dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z  dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.

Warunki pracy

1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno- biurowym;

2) kontakt z klientem;

3) wymiar czasu pracy: 1 etat;

4) miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie;

5) stanowisko podlega bezpośrednio Głównemu Księgowemu PCPR;

6) warunki wynagrodzenia – według obowiązującego regulaminu wynagrodzenia.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu lipcu 2022 wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

 Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor w dziale finansowym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie-
1 etat PC.2.111.1.2022. AŚ do dnia 26.08.2022 r. do godz. 15:00.

Uwagi
  • oferty, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie, jak również
    niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
  • po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie;
  • warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
  • dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru (za zakończenie naboru uważa się datę
    zamieszczenia informacji o wyniku naboru);
  • w przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
  • dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 458 38 61.
Załączniki
  • odt 10 KB pobrano: 8 razy
  • pdf 235 KB pobrano: 37 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Stanisław Bury
    Dodano do BIP dnia 16-08-2022 11:08:38