Podinspektor w dziale finansowym
Wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe i staż pracy minimum 1 rok albo wykształcenie wyższe - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5) nieposzlakowana opinia;
6) wykształcenie średnie lub średnie branżowe;
7) minimum 1 rok stażu pracy w jednostkach administracji samorządowej;
7) znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych oraz RODO, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy
w rodzinie, Kodeks postępowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi do ww. ustaw.
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) preferowane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość,
zarządzanie;
2) umiejętność pracy w zespole;
3) dobra umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
4) znajomość obsługi pakietu programów MS Office (Word, Excel), Internet;
5) znajomość obsługi programu finansowo - księgowego Vendis;
6) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań, wiedza w zakresie ww. przepisów;
7) umiejętność planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów,
myślenie strategiczne, efektywna komunikacja;
8) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy.
9) umiejętność podejmowania decyzji.
1) wprowadzanie danych do przelewów w bankowości elektronicznej;
2) wprowadzanie danych do przekazów pocztowych;
3) przygotowywanie wewnętrznych dokumentów księgowych;
4) czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwień korespondencji;
5) prowadzenie ewidencji finansowo- księgowej środków finansowych z PFRON, Kart parkingowych oraz wydatków i dochodów dotyczących rozliczeń między jednostkami z tytułu umieszczenia dzieci w pieczy zastępczej, w tym uzgadnianie i analiza salda na koniec okresów sprawozdawczych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie;
6) sporządzanie zapotrzebowania środków dla Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Lublinie;
7) Stwierdzenie sprawdzenia i zakwalifikowania dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych w ww. rejestrach;
8) Prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań z wykonania procesów gromadzenia środków publicznych i ich rozdysponowania;
9) Stała analiza ww. wydatków w zakresie kwalifikacji budżetowej, kontrolowanie wysokości planu wydatków do faktycznego wykonania;
10) sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych;
11) Prowadzenie egzekucji dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie oraz należności stanowiących dochód budżetu Powiatu Lubelskiego oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie;
12) Inwentaryzacja sald wynikających z prowadzonej ewidencji;
13) Prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych;
14) Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w trakcie opracowania projektów planów finansowych oraz sporządzania sprawozdań finansowych;
15) Przygotowanie dokumentów do archiwum;
16) Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej Sekcji Finansowej;
17) Przygotowanie pism, dokumentów z zakresu swoich obowiązków oraz ich parafowanie;
18) Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych w czasie nieobecności starszego inspektora powiatowego w Sekcji Finansowej;
19) Zastępowanie starszego inspektora powiatowego w Sekcji Finansowej w czasie jego nieobecności;
20) Zastępowanie starszego inspektora powiatowego w Sekcji Finansowej w czasie jego nieobecności w zakresie posiadanych uprawnień;
21) Wykonywanie poleceń służbowych Głównego Księgowego nie ujętych w niniejszym zakresie czynności a uzasadnionych potrzebami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie.
22) Bieżące kontrolowanie prawidłowościami wykonania obowiązków wynikających z posiadanego zakresu czynności.
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) życiorys (CV);
4) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej bip Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie oraz w Sekretariacie PCPR w Lublinie;
5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
8) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub dokumenty potwierdzające
posiadany staż pracy;
10) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12) dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno- biurowym;
2) kontakt z klientem;
3) wymiar czasu pracy: 1 etat;
4) miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie;
5) stanowisko podlega bezpośrednio Głównemu Księgowemu PCPR;
6) warunki wynagrodzenia – według obowiązującego regulaminu wynagrodzenia.
W miesiącu lipcu 2022 wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor w dziale finansowym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie-
1 etat PC.2.111.1.2022. AŚ” do dnia 26.08.2022 r. do godz. 15:00.
- oferty, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie, jak również
niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane; - po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie;
- warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
- dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru (za zakończenie naboru uważa się datę
zamieszczenia informacji o wyniku naboru); - w przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
- dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 458 38 61.
Dodano do BIP dnia 16-08-2022 11:08:38