Inspektor w Dziale do Spraw Osób Niepełnosprawnych
wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Inspektora w Dziale do Spraw Osób Niepełnosprawnych
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5) nieposzlakowana opinia;
6) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na ww. stanowisku;
7) staż pracy min 1 rok;
8) znajomość ustaw: o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych wraz
z przepisami wykonawczymi do ww. ustaw, Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy
i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2004 r. w sprawie warsztatów terapii zajęciowej, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie określania zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) ukończone studia wyższe na kierunku administracja, zarządzanie;
2) praca z osobami niepełnosprawnymi;
2) umiejętność pracy w zespole pracowników;
3) dobra umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
4) znajomość obsługi pakietu programów MS Office (Word, Excel), Internet, SOW;
5) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań, wiedza w zakresie ww. przepisów;
6) doświadczenie w realizacji programów dofinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;
7) umiejętność planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów, myślenie strategiczne, efektywna komunikacja;
8) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy.
9) umiejętność podejmowania decyzji;
1) Prowadzenie spraw dotyczących dofinansowania do turnusów rehabilitacyjnych;
2) Nadzór nad działalnością warsztatów terapii zajęciowej;
3) Prowadzenie spraw dotyczących dofinansowania do sportu, kultury, rekreacji i turystyki;
4) Prowadzenie spraw dotyczących programu „Aktywny samorząd”;
5) Pomoc w uzyskaniu, także dla osób niepełnosprawnych będących w trudnej sytuacji życiowej, poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) życiorys (CV);
4) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej bip Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie oraz w Sekretariacie PCPR w Lublinie;
5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Inspektor w Dziale do Spraw Osób Niepełnosprawnych;
8) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
10) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe;
11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12) dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno- biurowym;
2) kontakt z klientem;
3) wymiar czasu pracy: 1 etat;
4) miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie;
5) stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Działu do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
W miesiącu listopadzie 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Dziale do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie – PC.2.111.3.2019.MG ” do dnia 19.12.2019 r. do godz. 15:30.
1) oferty, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
2) lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna do dnia 20.12.2019 r. na stronie internetowej
https://pcprlublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=70
3) w dniu 23.12.2019 r. o godz. 10.00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z zakresu znajomości przepisów ww. ustaw;
4) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego,
5) dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia naboru (za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru).
6) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 442-10-21 (Pan Stanisław Bury).
Dodano do BIP dnia 09-12-2019 14:11:27