Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Logo - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Księgowy/a w Sekcji Finansowej

Symbol oferty
PC.2.111.2.2019.MG
Jednostka ogłaszająca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2019-10-11
Termin składania dokumentów
2019-10-21
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku księgowy

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) obywatelstwo  polskie;

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych;

3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

5) nieposzlakowana opinia;

6) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na ww. stanowisku;

7) znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Kodeks postępowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi  do ww. ustaw.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) ukończone studia wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość;

2) ukończony kurs II stopnia i uzyskanie kwalifikacji specjalisty ds. rachunkowości;

2) umiejętność pracy w zespole pracowników;

3) dobra umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;

4) znajomość obsługi pakietu programów MS Office (Word, Excel), Internet;

5) znajomość obsługi programów finansowo - księgowych oraz programu SJO BeSTia;

6) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań, wiedza w zakresie ww. przepisów;

7) umiejętność planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów, myślenie strategiczne, efektywna komunikacja;

8) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy.

9) umiejętność podejmowania decyzji;

Zakres obowiązków

1) wprowadzanie danych do przelewów w bankowości elektronicznej;

2) wprowadzanie danych do przekazów pocztowych;

3) przygotowywanie wewnętrznych dokumentów księgowych;

4) czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwień korespondencji;

5) prowadzenie ewidencji finansowo- księgowej środków finansowych z PFRON, Aktywny Samorząd, Wyrównywanie Różnic Między Regionami oraz wydatków i dochodów dotyczących rozliczeń między jednostkami z tytułu umieszczenia dzieci w pieczy zastępczej.

Wymagane dokumenty

1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;

2) list motywacyjny;

3) życiorys (CV);

4) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej bip Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie oraz w Sekretariacie PCPR w Lublinie;

5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) podpisane oświadczenie  o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku księgowy;

8) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;

10) kopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe;

11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;

12) dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z  dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.

Warunki pracy

1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno- biurowym;

2) kontakt z klientem;

3) wymiar czasu pracy: 1 etat;

4) miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie

5) stanowisko podlega bezpośrednio Głównemu Księgowemu Centrum

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu wrześniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Księgowy w Sekcji Finansowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie

– PC.2.110.2.2019.MG ” do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30.

Uwagi

1) oferty, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

2) lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna do dnia 22.10.2019 r. na stronie internetowej

https://pcprlublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=70

 3) w dniu 24.10.2019 r. o godz. 10.00 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z zakresu znajomości przepisów ww. ustaw;

4) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego,

5) dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia naboru (za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru).

6) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 442-10-21.


Wybrany kandydat
Natalia Brzezińska
Uwagi
zam. Lublin

Uzasadnienie wyboru
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w PCPR w Lublinie przy ul. Spokojnej 9 do zatrudnienia na stanowisku: Księgowy w Sekcji Finansowej – 1 stanowisko z wymiarem czasu pracy – 1 etat wybrana została Pani: Natalia Brzezińska, zam. Lublin. Uzasadnienie wyboru: Kandydatka jest przygotowana pod względem merytorycznym i praktycznym do pracy na stanowisku objętym rekrutacją. W związku z powyższym Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z ww. osobą.
Natalia Brzezińska
Uwagi
zam. Lublin

Janusz Kasprzyk
Uwagi
zam. Świdnik

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Figarski
Dodano do BIP dnia 11-10-2019 13:18:22