Kierownik Działu ds. Pieczy Zastępczej
wykształcenie wyższe;
NIEZBĘDNE WYMAGANIA OD KANDYDATÓW:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) staż pracy min. 4 lata;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy;
6) nieposzlakowana opinia;
7) znajomość aktów prawnych:
a) ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2016r.,
poz. 814 z późn. zm.);
b) ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2016r., poz. 902);
c) ustawa z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
(Dz. U z 2016 r., poz. 575 z późn. zm.);
d) ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016r., poz. 930
z późn. zm.);
e) ustawa z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
(Dz. U. z 2015r., poz. 1390);
f) ustawa z dnia 12 grudnia 2013r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2016r., poz. 1990);
g) ustawa z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2016r., poz. 546 z późn. zm.);
h) ustawa z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego
i wolontariacie (Dz. U. z 2016r., poz. 1817);
i) ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.);
wraz z przepisami wykonawczymi do ww. ustaw.
DODATKOWE WYMAGANIA OD KANDYDATÓW:
1) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
2) 3 letni staż pracy w pomocy społecznej;
3) umiejętność kierowania zespołem pracowników;
4) dobra umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
5) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań, wiedza w zakresie ww. przepisów;
6) umiejętność: planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów, myślenie strategiczne, efektywna komunikacja, umiejętności negocjacyjne;
7) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy;
8) prawo jazdy kat. B.
1) przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji i zarządzeń dyrektora Centrum;
2) organizowanie i koordynowanie pracy komórki organizacyjnej – Działu ds. Pieczy Zastępczej;
3) nadzorowanie oraz kontrola merytoryczna i formalna pracy Działu, w tym prowadzonej dokumentacji;
4) opracowywanie i weryfikacja planów środków finansowych oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami;
5) podejmowanie decyzji oraz wydawanie dyspozycji w granicach wynikających
z zakresu działania Działu zgodnie z posiadanymi upoważnieniami;
6) przygotowywanie projektów uchwał rady powiatu, uchwał zarządu powiatu, zarządzeń dyrektora, regulaminów, innych aktów normatywnych, procedur i wytycznych związanych
z realizacją zadań Działu, parafowanie tych dokumentów i innych procedur wynikających
z konieczności właściwego funkcjonowania Centrum;
7) podpisywanie korespondencji wewnętrznej i parafowanie pism wychodzących przed skierowaniem ich do podpisu przez dyrektora;
8) prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej;
9) archiwizacja dokumentacji Działu;
10) współpraca z innymi komórkami lub samodzielnymi stanowiskami pracy w zakresie opracowywania materiałów, informacji i opinii;
11) szczegółowe zaznajamianie podległych pracowników z zadaniami Działu oraz
z zakresem współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
12) przekazywanie informacji, poleceń i dyspozycji podległym pracownikom;
13) dbałość o rozwój zawodowy podległych pracowników, umożliwianie im uczestnictwa
w szkoleniach organizowanych przez Centrum;
14) dokonywanie okresowych ocen pracowników podległej komórki organizacyjnej;
15) wnioskowanie o wszczęcie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale, zmianę kategorii zaszeregowania, przyznanie nagród lub kar dla podległych pracowników;
16) ustalanie i aktualizowanie szczegółowych zakresów czynności podległych pracowników;
17) wyznaczanie zastępstwa pracownika w przypadku jego urlopu lub długotrwałej nieobecności;
18) powierzanie, w uzasadnionych przypadkach, podległym pracownikom wykonywania czynności i zadań dodatkowych nie objętych zakresem czynności;
19) podejmowanie działań służących do pozyskiwania informacji o możliwości wykorzystania środków zewnętrznych, w tym unijnych, opracowywanie programów, wniosków dotyczących funduszy unijnych.
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy;
4) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
5) podpisane oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
b) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie),
c) braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym (lub zaświadczenie lekarskie),
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu;
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe;
8) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa;
9) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
10) kopia prawa jazdy kat. B;
11) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno- biurowym;
2) częsty kontakt z klientem;
3) wymiar czasu pracy: 1 etat;
4) miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie
W miesiącu grudniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Ofertę i wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Działu ds. Pieczy Zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie – PC.2.110.1.2016.MG ” do dnia 16 .01.2017 r. do godz. 15:30.
1) oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą poinformowane.
2) lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz informacja o kolejnym etapie naboru będzie dostępna na stronie internetowej http:// pcprlublin.bip.lubelskie.pl od dnia 19.01.2017r.
3) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego,
4) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 442-10-21 Pan Stanisław Bury.
Dodano do BIP dnia 04-01-2017 14:13:10