Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Logo - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności

Symbol oferty
1
Jednostka ogłaszająca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2014-09-03
Termin składania dokumentów
2014-09-17
Wymagane wykształcenie
1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych, 3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy ww. stanowisku, 5) staż pracy min. 2 lata, 6) nieposzlakowana opinia, 7) ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja, 8) znajomość aktów prawnych: a) ustawa kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawa o pracownikach samorządowych, c) ustawa o ochronie danych osobowych, d) ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi.
Wymagania związane ze stanowiskiem
1) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych, m.in. MS Office oraz wykorzystania w pracy narzędzi informatycznych, 2) umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, 3) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań, 4) umiejętność: planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów, organizacji pracy, myślenia strategicznego, efektywnej komunikacji, umiejętności negocjacyjne, 5) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy.
Zakres obowiązków
1) przyjmowanie i wydawanie wniosków z zakresu działalności Zespołu, 2) zawiadamianie osób starających się o uzyskanie stopnia niepełnosprawności i opiekunów dzieci starających się o uzyskanie orzeczenia o niepełnosprawności o terminie stawienia się na posiedzenie Zespołu, 3) współdziałanie z organami administracji rządowej i organami jednostek samorządu terytorialnego w sprawach pomocy społecznej i rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz w sprawach postępowań przed organami rentowymi i instytucjami realizującymi ubezpieczenia społeczne, 4) prowadzenie rejestrów wniosków: - osób ubiegających się o uzyskanie stopnia niepełnosprawności, - opiekunów dziecka o ustalenia jego niepełnosprawności, 5) prowadzenie rejestru odwołań i prac związanych z trybem odwoławczym, 6) gromadzenie kompletu dokumentów i przygotowanie ich na posiedzenia Zespołu w wyżej wymienionym zakresie, 7) koordynowanie szkoleń specjalistycznych dla członków Zespołu, 8) współpraca z członkami Zespołu, a zwłaszcza z lekarzami orzecznikami, pracownikami socjalnymi i innymi specjalistami, 9) monitorowanie procesu orzeczniczego pod względem zgodności z przepisami prawa oraz wydawanie opinii w tym zakresie, 10) rejestrowanie, sporządzenie i wydawanie legitymacji i kart parkingowych, 11) współpraca z księgowością PCPR w zakresie spraw finansowych i kadrowych.
Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny, 2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego, 5) oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego o: a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne, b) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, c) braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym (lub zaświadczenie lekarskie), 6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, 7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 8) kopia dowodu osobistego, 9) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego, 10) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), 11) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
1) miejsce pracy: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności działający przy PCPR w Lublinie, wymiar czasu pracy: 1 etat, 8 godzinna norma dobowa i przeciętna 40 godzinna w pięciodniowym tygodniu pracy, 2) praca przy monitorze komputerowym, 3) rodzaj podejmowanych na stanowisku decyzji – zgodnie z posiadanymi upoważnieniami, 4) zasady zwierzchnictwa służbowego i współzależności od innych stanowisk pracy – stanowisko podlega bezpośrednio przewodniczącemu PZON, samodzielne stanowisko pracy, współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy, 5) zmienne tempo pracy, 6) sytuacje stresowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu sierpniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %
Miejsce składania dokumentów
1) wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko sekretarza – PC.2.1110. 1 .2014” do dnia 17.09.2014 r. do godz. 8:30, 2) oferty, które wpłyną do PCPR w Lublinie po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane, 3) lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna od dnia 19.09.2014 r. na stronie BIP PCPR w Lublinie, http://pcpr.ebip.lublin.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PCPR. W dniu 23 września 2014 o godz. 8:30 w małej sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie (I piętro budynku) z kandydatami będzie przeprowadzony test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna, 4) z wybranym kandydatem zostanie podpisana umowa o pracę na czas określony, 5) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego, 6) dodatkowe informacje pod nr tel. 81 442-10-21 Pan Stanisław Bury.

Wybrany kandydat
Anna Wójtowicz zam. w Bełżycach

Uzasadnienie wyboru
Nabór przeprowadzono na podstawie analizy wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej oraz doświadczenia zawodowego kandydatki, a także w oparciu o test kwalifikacyjny i rozmowę kwalifikacyjną sprawdzającą wiedzę w zakresie znajomości: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi. Kandydatka jest przygotowana pod względem merytorycznym i praktycznym do pracy na stanowisku objętym rekrutacją. W związku z powyższym Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z ww. osobą.
Marzena Wieczorek zam. w Bełżycach

Anna Wójtowicz zam. w Bełżycach

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Łukasz Furtak
Dodano do BIP dnia 04-09-2014 08:49:21