Sekretarz w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności z siedzibą w Lublinie
Symbol oferty
PC.2.111.1.2023.MG
Jednostka ogłaszająca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Okopowa 5 20-022 Lublin
Data ogłoszenia
2023-12-04
Termin składania dokumentów
2023-12-14
Wymagane wykształcenie
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja
Wymagania związane ze stanowiskiem
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- staż pracy min. 1 rok,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
- znajomość aktów prawnych:
- ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- ustawa o samorządzie powiatowym,
- ustawa kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie orzekania
o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
Zakres obowiązków
- Przyjmowanie i wydawanie wniosków z zakresu działalności Zespołu.
- Zawiadamianie osób starających się o uzyskanie stopnia niepełnosprawności i opiekunów dzieci starających się o uzyskanie orzeczenia o niepełnosprawności o terminie stawienia się na posiedzenie Zespołu.
- Współdziałanie z organami administracji rządowej i organami jednostek samorządu terytorialnego w sprawach pomocy społecznej i rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz
w sprawach postępowań przed organami rentowymi i instytucjami realizującymi ubezpieczenia społeczne. - Prowadzenie rejestrów wniosków: osób ubiegających się o uzyskanie stopnia niepełnosprawności i opiekunów dziecka o ustalenia jego niepełnosprawności.
- Prowadzenie rejestru odwołań i prac związanych z trybem odwoławczym,
- Gromadzenie kompletu dokumentów i przygotowanie ich na posiedzenia Zespołu w wyżej wymienionym zakresie,
- Koordynowanie szkoleń specjalistycznych dla członków Zespołu,
- Współpraca z członkami Zespołu, a zwłaszcza z lekarzami orzecznikami, pracownikami socjalnymi i innymi specjalistami,
- Monitorowanie procesu orzeczniczego pod względem zgodności z przepisami prawa oraz wydawanie opinii w tym zakresie,
- Rejestrowanie, sporządzenie i wydawanie legitymacji i kart parkingowych,
- Współpraca z księgowością PCPR w zakresie spraw finansowych i kadrowych.
- Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach
i dostępnych formach pomocy. - Opracowywanie projektów pism i odpowiedzi na pisma z zakresu swojego działania, parafowanie pism.
- Sporządzanie planów analiz i sprawozdań z działalności.
- Zastępowanie pracowników PZON w czasie nieobecności.
- Archiwizacja dokumentów.
Wymagane dokumenty
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego - według wzoru dostępnego na stronie internetowej bip Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie oraz w Sekretariacie PCPR w Lublinie,
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
- podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego,
- dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
Warunki pracy
- miejsce pracy: praca w budynku Urzędu: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności z siedzibą w Lublinie działający przy PCPR w Lublinie ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin - wymiar czasu pracy: 1 etat, praca w godzinach 7:30 – 15;30,
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno - biurowym,
- rodzaj podejmowanych na stanowisku decyzji – zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,
- zasady zwierzchnictwa służbowego i współzależności od innych stanowisk pracy – stanowisko podlega bezpośrednio Przewodniczącemu PZON, samodzielne stanowisko pracy, współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy,
- praca w zespole,
- zmienne tempo pracy,
- codzienny kontakt telefoniczny,
- bezpośredni kontakt z interesantami,
- sytuacje stresowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu listopadzie 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %
Miejsce składania dokumentów
- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Sekretarz w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności z siedzibą w Lublinie – PC.2.111.1.2023.MG” do dnia 14.12.2023 r. do godz. 15:00,
- oferty, które wpłyną do PCPR w Lublinie po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
- po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie;
- warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
- dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w ciągu 10 dni roboczych po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru (za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru);
- w przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
- dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 458 38 61.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Stanisław Bury
Dodano do BIP dnia 04-12-2023 13:39:47
Dodano do BIP dnia 04-12-2023 13:39:47