Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Logo - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor w Dziale do Spraw Pieczy Zastępczej – 1 etat

Symbol oferty
PC.2.111.1.2020.MG
Jednostka ogłaszająca
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Okopowa 5 20-022 Lublin
Data ogłoszenia
2020-12-11
Termin składania dokumentów
2020-12-21
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) obywatelstwo  polskie;

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych;

3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

5) nieposzlakowana opinia;

6) wykształcenie wyższe magisterskie;

7) staż pracy min 3 lata;

8) prawo jazdy kat. B

9) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych,
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego
i opiekuńczego wraz z przepisami wykonawczymi  do ww. ustaw  

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) umiejętność pracy w zespole pracowników;

2) dobra umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;

3) znajomość obsługi pakietu programów MS Office (Word, Excel), Internet;

4) umiejętność planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów, myślenie strategiczne, efektywna komunikacja;

5) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy.

6) umiejętność podejmowania decyzji;

7) znajomość i sposób wystawiania dokumentów finansowo księgowych (np. not obciążających).

 

Zakres obowiązków

1) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji i zarządzeń wewnętrznych Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, w tym w szczególności Regulaminu Pracy.

2) Wykonywanie zadań sprawnie, terminowo, rzetelnie i bezstronnie, zgodnie z postanowieniami Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie powiatowym.

3) Niezwłoczne, dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.

4) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów i instrukcji przeciwpożarowych.

5) Zachowywanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przewidzianym przez prawo.

6) Dbanie o należyty stan środków pracy i innego mienia oraz ładu i porządku
w miejscu pracy.

7) Właściwe zabezpieczenie mienia, dokumentów i pieczęci w miejscu pracy przed ewentualnym zagubieniem lub zniszczeniem.

8) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego w zakładzie pracy, zachowanie uprzejmości
w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz petentami.

9) Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim.

10) Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonywanych czynności.

11) Doskonalenie jakości pracy oraz podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i samokształcenie,

12) Prowadzenie spraw dotyczących rodzin zastępczych,

13) Wydawanie decyzji ustalających wysokość pomocy pieniężnej przysługującej rodzinom zastępczym oraz odpłatność rodziców biologicznych dzieci przebywających w tych rodzinach,

14) Nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kosztów utrzymania dzieci przebywających
w rodzinach zastępczych,

15) Współpraca z ośrodkiem adopcyjno – opiekuńczym oraz innymi organizacjami celem zapewnienia opieki i wychowania w rodzinie zastępczej dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz celem zapewnienia rodzinom zastępczym oraz kandydatom na rodziców zastępczych niezbędnego przeszkolenia,

16) Opracowanie wymaganej sprawozdawczości bądź informacji dotyczących zakresu prowadzonych spraw.

Wymagane dokumenty

1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;

2) list motywacyjny;

3) życiorys (CV);

4) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej bip Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie oraz w Sekretariacie PCPR w Lublinie;

5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) podpisane oświadczenie  o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Inspektor w Dziale do Spraw Pieczy Zastępczej;

8) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie;

10) kopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe;

11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;

12) dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z  dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r.) .), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)." oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.

Warunki pracy

1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno- biurowym;

2) kontakt z klientem;

3) wymiar czasu pracy: 1 etat;

4) miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie;

5) stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Działu do Spraw Pieczy Zastępczej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu listopadzie 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Dziale do Spraw Pieczy Zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie – PC.2.111.1.2020.MG ” do dnia 21.12.2020 r. do godz. 15:30.

 

Uwagi

1) oferty, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

2) lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna na stronie internetowej https://pcprlublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=70

3) W Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z zakresu znajomości przepisów ww. ustaw w dniu wskazanym na ogłoszeniu o przejściu kandydatów do II etapu;

4) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego,

5) dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia naboru (za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru).

6) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 458-38-61 (Pani Monika Gąsławska).


Wybrany kandydat
Izabella Kozioł
Uwagi
zam. Piotrowice Wielkie

Uzasadnienie wyboru
Kandydatka jest przygotowana pod względem merytorycznym i praktycznym na stanowisku objętym rekrutacją. W związku z powyższym Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z ww. osobą.
Pamela Smolnicka
Uwagi
zam. Bełżyce

Marta Sękuła
Uwagi
zam. Łęczyca

Izabella Kozioł
Uwagi
zam. Piotrowice Wielkie

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Figarski
Dodano do BIP dnia 11-12-2020 12:01:39