Inspektor w Dziale do Spraw Pieczy Zastępczej – 1 etat
wykształcenie wyższe magisterskie
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5) nieposzlakowana opinia;
6) wykształcenie wyższe magisterskie;
7) staż pracy min 3 lata;
8) prawo jazdy kat. B
9) znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych,
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego
i opiekuńczego wraz z przepisami wykonawczymi do ww. ustaw
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) umiejętność pracy w zespole pracowników;
2) dobra umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
3) znajomość obsługi pakietu programów MS Office (Word, Excel), Internet;
4) umiejętność planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów, myślenie strategiczne, efektywna komunikacja;
5) wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy.
6) umiejętność podejmowania decyzji;
7) znajomość i sposób wystawiania dokumentów finansowo księgowych (np. not obciążających).
1) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji i zarządzeń wewnętrznych Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, w tym w szczególności Regulaminu Pracy.
2) Wykonywanie zadań sprawnie, terminowo, rzetelnie i bezstronnie, zgodnie z postanowieniami Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie powiatowym.
3) Niezwłoczne, dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.
4) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów i instrukcji przeciwpożarowych.
5) Zachowywanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przewidzianym przez prawo.
6) Dbanie o należyty stan środków pracy i innego mienia oraz ładu i porządku
w miejscu pracy.
7) Właściwe zabezpieczenie mienia, dokumentów i pieczęci w miejscu pracy przed ewentualnym zagubieniem lub zniszczeniem.
8) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego w zakładzie pracy, zachowanie uprzejmości
w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz petentami.
9) Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim.
10) Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonywanych czynności.
11) Doskonalenie jakości pracy oraz podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i samokształcenie,
12) Prowadzenie spraw dotyczących rodzin zastępczych,
13) Wydawanie decyzji ustalających wysokość pomocy pieniężnej przysługującej rodzinom zastępczym oraz odpłatność rodziców biologicznych dzieci przebywających w tych rodzinach,
14) Nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kosztów utrzymania dzieci przebywających
w rodzinach zastępczych,
15) Współpraca z ośrodkiem adopcyjno – opiekuńczym oraz innymi organizacjami celem zapewnienia opieki i wychowania w rodzinie zastępczej dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz celem zapewnienia rodzinom zastępczym oraz kandydatom na rodziców zastępczych niezbędnego przeszkolenia,
16) Opracowanie wymaganej sprawozdawczości bądź informacji dotyczących zakresu prowadzonych spraw.
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) życiorys (CV);
4) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej bip Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie oraz w Sekretariacie PCPR w Lublinie;
5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Inspektor w Dziale do Spraw Pieczy Zastępczej;
8) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie;
10) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe;
11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12) dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: „Wyrażam zgodę Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r.) .), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)." oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno- biurowym;
2) kontakt z klientem;
3) wymiar czasu pracy: 1 etat;
4) miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie;
5) stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Działu do Spraw Pieczy Zastępczej.
W miesiącu listopadzie 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lublinie ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Dziale do Spraw Pieczy Zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie – PC.2.111.1.2020.MG ” do dnia 21.12.2020 r. do godz. 15:30.
1) oferty, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
2) lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna na stronie internetowej https://pcprlublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=70
3) W Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z zakresu znajomości przepisów ww. ustaw w dniu wskazanym na ogłoszeniu o przejściu kandydatów do II etapu;
4) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego,
5) dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublinie w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia naboru (za zakończenie naboru uważa się datę zamieszczenia informacji o wyniku naboru).
6) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 458-38-61 (Pani Monika Gąsławska).
Dodano do BIP dnia 11-12-2020 12:01:39